Stuart L. Bronson

Bliv klogere på hvordan vi kan tilpasse os et miljø i forandring

fredag 24 nov 17
|
Dem der med størst sandsynlighed overlever er ikke dem, der er stærkest eller klogest, men dem, som er bedst til at tilpasse sig. Stuart Leigh Bronson, Head of Procurement and Supplychain hos Maersk Oil udfordrer, i denne præsentation, dig til at tænke over hvor omstillingsparat du er, og hvad du er villig til at gøre for at tilpasse dig når miljøet omkring dig ændres.

Forholdene i olie- og gasbranchen oplever i disse år mærkante ændringer. For at sikre overlevelse må aktørerne i branchen derfor være villige til at tilpasse sig de ændrede forhold og miljø. I hans præsentation fra dette års DHRTC Teknologi Konference giver Stuart Leigh Bronson, Head of Procurement and Supply Chain fra Maersk Oil, hans bud på hvordan vi kan sætte gang i kreativiteten og dermed sikrer fremtiden for oliebranchen.

Se hans præsentation: “Oil & Gas evolution – how quickly can we adapt to the changing environment?” lige her

Stuart Bronson Presentation

Top Picture: Brian Nonbo

Stuart Leigh Bronson

Når en virksomhed ikke lever op til sit fulde potentiale er det ikke ualmindeligt at akkumuleringen af mange små problemer ender med at dræbe virksomheden. Stuarts store passion er at forvandle virksomheders nedtur til optur.

Dette har indtil videre inkluderet virksomheder inden for olie og gas, ejendomme, fisk og skaldyr og underholdning. Her hjælper Stuart med at finde den rigtige vej frem for virksomheden, og vigtigst af alt levere de nødvendige forandringer så virksomheden kan blive successfuld igen. ”Jeg ved, at der ikke er én løsning, som passer alle virksomheder og alle situationer. Derfor ser jeg på hvad der er blevet gjort i andre brancher, og ser på hvordan vi kan lære fra dem,” siger Stuart.

Stuart har en baggrund som økonom (MSc UCL London, and BSc London School of Economics) og statsautoriseret revisor. Derudover har han erfaring med overtagelser og fusioner, samt en masse successfulde turnarounds i forskellige brancher bag sig.

Nyheder og filtrering

Få besked om fremtidige nyheder, der matcher din filtrering.
17 DECEMBER 2017